Σάββατο 21 Φεβρουαρίου 2015

ΑΝΕΚΔΟΤΟ...

Ένας άντρας πέθαινε και η γυναίκα του ήταν πάνω από το
κρεβάτι του και του κρατούσε τρυφερά στο χέρι στις
τελευταίες του στιγμές. Κάποια στιγμή αυτός ψυθιρίζει.
- Μαρία...
- Τι είναι Σωτήρη μου...
- Πρέπει να σου εξομολογηθώ κάτι...
- Όχι! Σωτήρη μου δεν θέλω να μου εξομολογηθείς!
- Μα είναι σημαντικό Μαρία μου!
- Τι Σωτήρη μου;
- Να! Σε απατούσα Μαρία μου και με την γειτόνισσα
και με την κουμπάρα μας και με την ξαδέλφη σου την
Ευτέρπη.
- Το ξέρω Σωτήρη μου το ξέρω! Για αυτό κι εγώ σε
δηλητηρίασα!

ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ NEA

Ο Φορέας Διαχείρισης Εθνικών Δρυμών Βίκου – Αώου και Πίνδου, με αφορμή τον εορτασμό της Παγκόσμιας Ημέρας Περιβάλλοντος και στόχο την ενημέρωση...



Νέες ηλεκτρονικές υπηρεσίες αναπτύσσει το ΑΣΕΠ ώστε οι υποψήφιοι των διαγωνισμών να μην ταλαιπωρούνται για να συμμετάσχουν στους νέους διαγωνισμούς.....



Το ΙΚΑ έχει θέσει σε λειτουργία ηλεκτρονική υπηρεσία στην ιστοσελίδα του που επιτρέπει σε ασφαλισμένους να ενημερώνονται άμεσα



Οι καλύτερες

Μέλη

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Από το Blogger.